Situació complicada
Hola,
Tot i ser molt jove, portava anys amb un noi i la nostra relació va tenir molts alts i baixos, però en general era tóxica. Ho deixavem i tornàvem, discutíem per tot...
Ara més que mai em tractava molt malament i la relació en general em feia sentir molt malament, per fi vaig trobar el valor per sortir d'allà i el vaig deixar.
Després d'allò se'n va empenedir (segons ell) de com m'havia tractar i de com havia fet les coses. Va intentar tornar amb mi diverses vegades i ha intentat manipular-me per tornar amb ell.
Jo tinc claríssim que no vull tornar amb ell ni a aquella relació. El problema és que trobo que encara el tinc molt present. Tinc clar que és el millor i estic molt contenta amb la meva desició. L'he borrat de les xarxes i intento no buscar-lo, però encara em trobo pesant en ell 2 o 3 cops al dia.
M'agradaria i necessito passar pàgina com abans millor, aquesta situació m'ha fet molt mal durant molts anys i estic mentalment esgotada.
Què puc fer?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Laura Centellas

Hola!
Ufff... hi ha ruptures que poden ser molt doloroses i quan hi ha una situació de maltractament o de manipulació psicològica... encara més!
Et felicitem per tota la feina que has fet! És fabulós que hagis pogut veure que aquesta relació no et cuidava i que no era sana. I que prenguéssis la decisió de deixar-la té molt valor! Recorda-t'ho!
Pel que fa a l'oblit, ja t'avisem que serà llarg... heu passat molt temps junts i és natural que encara el tinguis molt present. Estàs aplicant 2 distàncies: la distància física i la distància virtual. Ara et toca aplicar la distància MENTAL.
En què consisteix?
Doncs en cada vegada que t'adonis que estàs pensant en ell, que et preguntes què deu estar fent, amb qui ha quedat... Agafis el teu focus i el centris en tu. Torna a enfocar-te a tu. Què necessites? Què et ve de gust? Amb quines persones vols estar?
Es tracta de posar-te al centre de la teva vida. De decidir què vols i què et fa feliç.
També és un moment en què et pots envoltar de persones que t'estimin i que et cuidin. Tens tot el dret a reclamar afecte i cura de la gent del teu voltant! Demana-ho i veuràs com respondran!
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas