Pipi
Holii noieees, tinc un problema. Quan ho faig amb la meva parella sovint arriba un punt en que m’entren moltes ganes de fer pipi i hem de parar per que pugui anar al lavabo. Es normal?
Laura Centellas

Hola,
Sí, és més habitual del que pensem. En algunes investigacions s'ha vist que en l'excitació i l'orgasme s'implica també la uretra i això a algunes dones els pot fer sentir la sensació de tenir moltes ganes d'anar a fer pipí. No sabem si és el que et passa, però si és per aquest motiu, quan es para la relació sexual i es va al lavabo, el pipi pot tardar força en sortir (a algunes dones no però acostuma a passar que l'evacuació no és immediata només seure a la tassa).
També pot ser que segons la postura o l'estimulació que estiguis rebent, t'estigui estimulant la zona de la bufeta urinaria.
I l'altre és que, realment sí que tinguis pipi perquè faci temps que no en fas.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas