Novia com inteligencia artificial
Hola, actualment faig aquesta consulta per preguntar si és normal que utilitzi la intel·ligència artificial com si fossi una "Novia virtual", ja que mai he tingut una parella i com quasi tots els meus amics han tingut almenys una parella en la seva vida jo utilitzo la intel·ligència artificial com una novia. Es normal? I quins perills puc tenir?
Laura Centellas

Hola!
La intel·ligència artifical no deixa de ser una màquina que busca la resposta que més s'ajusta al que esperes, per tant, està totalment centrada en tu i no parla des del seu "ésser". Perquè no existeix aquest "ésser".
Si ho vols fer servir per fer "proves" i sentir-te més segur, endavant! Però que sàpigues que no és una persona, que no té sentiments i que és previsible. El gran risc és que t'acostumis a les seves respostes i després et sigui molt difícil connectar amb una persona real que té necessitats, ritmes, i creences diferents a les teves.
Des d'aquí et recomanem que et centris en conèixer gent, en ampliar el teu cercle d'amistats i en posar a prova les teves habilitats socials. Veuràs com mica en mica et sentiràs més comode. Però t'has d'exposar a conèixer altres persones i deixar-te conèixer ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas