no se que fer
fa uns dies vaig tenir relacions sexuals fortes ( amb proteccio) i al cap d'unes hores sense, are tinc mal als meus pits, potse es perque em va fer '' chupeton '' i fa unes hores potes ganes d'orinar. M'hauria de preocupar?
Laura Centellas

Hola,
Doncs el dolor que sents als pits pot ser degut a diferents motius. Pensa que mantenir relacions sexuals sense cap mètode anticonceptiu us exposa a la possibilitat d'un embaràs.
Si sents molèsties en fer pipí o sensació constant de tenir ganes de fer pipí, et diríem que ho consultessis amb el metge perquè pogués valorar-ho, ja que podria haver-hi una infecció d'orina.
Per altra banda, com ja fa uns dies que vas mantenir les relacions sexuals, no sabem si encara ets a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència. En cas que la menstruació no et vingui quan estava previst, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas