No se com sortir d'aqui
Abans de tot vull donar les gracies per crear aquest espai per a que tothom pugui expressar-se i d'una o altre forma ajudeu a solucionar dubtes.
La cosa és que des de fa uns mesos no tinc ganes de fer res i estic enfadada la major part del temps. No tinc cap motivació, no veig res de forma positiva i el que vull és estar al llit tot el dia.
Soc una persona que pels matins estudia i a la tarda treballa i fa esport. Els estudis van bé (encara que podria anar millor) pero a la feina i a l'esport ho veig tot negre.
A vegades sento com si no tingués cap moment per a mi. Porto un any sencer en la que la meva vida és molt rutinària i sento que m'està consumint. Els meus problemes amb l'ansietat i la depressió estan anant a pitjor i tinc por de tornar a estar com estava fa uns anys.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! ens ajuden a continuar amb la nostra feinal!
A vegades la vida sembla que ens "atropella" i que només vivim per complir aquells objectius/compromisos que ens hem marcat. I ens oblidem de planificar-nos estones lliures. Estones que no hem de destinar ni a treballar, ni a fer esport, ni a fer activitats concretes. Estones de "no fer res". I sembla que en el teu cas no n'hi ha gaires, oi?
Tens opció de fer algun canvi de rutina? D'eliminar algun espai d'esport o de reduir la teva jornada laboral?
A vegades n'hi ha prou sabent que tens una tarda lliure a la setmana. I que tens dret a estirar-te al sofà i fer una migdiada. Tens dret a descansar, tens dret a fer "vida contemplativa" i no passa res si no estàs fent quelcom productiu.
Revisa el teu horari i la teva planificació i torna'ns a escriure pe veure què pots canviar ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas