Crec que no he arribat mai però ns
Hola I moltes gràcies per ajudar
Jo ja me tocat algunes vegades però mai he sentit una cosa que digues flipa ns pero a la vegada tinc un altre estrem que tinc de parar per no puc més quan em toca el meu novio sempre té de parar per que no puc més I em sento malament no se per que però crec que no he arribat mai per que tampoc sé com es
Ns perdo es una mica confús pero ns com explicar
Merci i perdo
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació subjectiva de plaer, i podem sentir plaer de forma diferent quan estem soles o quan estem acompanyades. Per tant, és possible que les sensacions no siguin les mateixes.
A vegades quan ens marquem que l'objectiu ha de ser arribar a l'orgasme, estem tan pendents d'això, que aquest no es produeix. Focalitzar l'atenció en passar-ho bé, en pensaments que potenciïn l'excitació, etc. ajudarà a que sigui més fàcil que l'orgasme aparegui. Treu-te i traieu-vos pressió, passeu-vos-ho bé i a veure si així, l'orgasme arriba.
El més important, de totes formes, és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas