autoplaer
Hola, soc una mica inexperta amb això del tema sexual però vaig tenir novio (ara mateix ex) durant any i mitg i mai vaig sentir plaer sexual.
Si que teníem relacion sexuals però mai he arribat a sentir plaer sexual i arribava a preocupar-me molt.
ambdós eram inexperts però jo podia satisfer li a ell però ell a mi no (se que es mes fàcil si ets holme sentir plaer i tal però em feia ràbia al final).
He acabat deduint que es culpa meva porquè mai he descobert com em puc donar autoplaer per molt que ho intenti. Ni tan sols buscant a internet.
Cal aclarir que parlo de autoplaer per penetració
Si em podeu ajudar a descobrirme os oh agraïria molt. Que no em serveixen els comentaris de: investiga tú sola, cadascú es diferent... porque jo necessito instruccions o passos a seguir.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Si parles d'autoplaer en la penetració, que no sentir massa plaer o orgasmes, és normal i habitual!
El clítoris és una zona de la vulva que ocupa poc espai però és on hi ha milers de terminacions nervioses, per tant, el que és habitual és que les persones amb vulva sentin plaer a través de l'estimulació d'aquesta zona i dels seus voltants.
No sabem si tu sola quan et masturbes, arribes a l'orgasme o no, però en tot cas, t'animem a explorar aquesta zona i a ensenyar a la teva parella com t'estimules.
També podeu estimular la zona del clítoris mentre jugueu amb la penetració i veure si les sensacions que sents són diferents o iguals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas