M’agradas?
Dede hace mucho tiempo me gusta un niño y se que el no me quiere pero no paro de ver la cosas positivas de el y eso hace que me gusta aun cada vez más y no se que hacer ya que no se si seguir teniendo esperanzas pero lo único que se es que me está afectando un poco ya que no puedo dormir bien
Laura Centellas

Hola!
Ostres el desamor... que dolorós que és i que difícil acceptar-lo...
Tot i que el nostre cervell està preparat per detectar els perills, no vol viure en el dolor, per això sempre intenta buscar aquell bri d'esperança o aquella il·lusió que el que està passant no és real.
I quan ens enamorem d'algú... ens passa això. Que ens costa moltíssim veure totes les senyals que ens diuen que no és un amor correspost, al contrari! Comencem a interpretar senyals insignificants com si fossin declaracions d'amor. I no és així.
Aquest pas és el més difícil: acceptar que l'altra persona no sent el mateix per nosaltres.
I pot ser dolorós.
I pot ser molt llarg...
Des d'aquí t'animem a fer una llista-recordatori que ell no sent el mateix que tu (pots demanar ajuda a les teves amistats). I recordar-ho quan tinguis un pensament d'esperança que potser ha canviat d'opinió.
I, mica en mica, si ets conscient que no és real, cada vegada el dolor serà menys intens... però poc a poc.
Una abraçada!
La Laura Centellas