No entenc
Hola!! Volia fer una consulta, ja que porto aproximadament 1 any mantenint relacions sexuals amb la meva parella estable, y sovint quan estem en el acte, de sobte em comença a fer molt de mal, sol ser com en algun costat, o avegades només posar-la ja em fa mal, i no entenc perquè
Laura Centellas

Hola,
Amb la informació que ens dones, podria ser el que es coneix dispareunia, vaginisme o vulvodinia.
- Vulvodinia: Dolor o molèstia crònica a la vulva (no hem trobat enllaç a gencat).
Però obviament podria ser alguna altra cosa, ja que a través d'aquest canal no podem diagnosticar ni pots autodiagnosticar-te.
El millor seria que poguessis parlar amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu centre d'atenció primària de referència o de l'ASIR de la teva zona per a que puguin fer-te una valoració, un diagnòstic i una proposta de tractament.
També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, pots buscar tel teu centre més proper en el següent enllaç:
;
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas