mutua
Bona tarda.
Vosaltres sabeu si sent de la mutua (Adeslas) es pot ingressar a un centre ITA gratuitament durant x dies? Hi ha llocs on diu que son 50 dies de tractament sense pagar, pero no se si aixo es cert. Tinc un TCA i m’estic plantejant entrar-hi pero no em puc permetre pagar 1.000€ minim al mes. Gracies!
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns, primer de tot volia fer-te saber que és importantíssim i un dels factors de més bon pronòstic que siguis conscient del que està passant i busquis activament ajuda per poder solucionar tot el que està passant. Diu molt de tu i és important que, tot i que hi hagi moments millors i altres pitjors, continuïs intentant i lluitant per sortir-ne. Pel que fa a l'ajuda que em comentes, hauries de preguntar-ho a la muato, ja que en funció de la pòlissa que tinguis pot ser que sigui així com indiques. Et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia, (93 454 91 09), qui t'escoltaran i et poden explicar tots els recursos que hi ha i què es pot fer segons el teu cas particular. Moltes gràcies, valenta, per escriure i per tot el que estàs lluitant. Una abraçada gegant!
La Laura Centellas