No sé què em passa
Hola,
No sé què em passa. Porto ja uns quants mesos que estic rara. Hi ha moments en què estic bé, contenta, i de cop i volta, per qualsevol tonteria o per res en concret, em torno com molt apàtica i callada.
La majoria de vegades nose ni perquè estic així, ni què em passa ni perquè em sento malament. Abans les coses no m'afectaven gaire, i ara és com que tot m'afecta molt i per qualsevol comentari puc estar malament.
Hi ha dies que em desperto i estic així, com sense ganes, apàtica. Contesto a la meva mare com si estigués trista o m'hagués passat algo, i realment tinc parella, amics, 2n de batxillerat m'està anant bé, i la família també bé.
Em podríeu ajudar?
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí ens has fet pensar en una labilitat emocional típica de l'adolescència. I ens sorgeix una pregunta: com ha sigut la teva adolescència? Ho havies viscut així? Creus que pots estar sentint aquesta muntanya russa emocional ara mateix?
O potser té a veure amb una època d'esgotament? A vegades, després de viure una temporada amb molt d'estrès, quan tot es calma, apareix l'esgotament emocional, aquesta apatia que expliques, aquest "enfado" per quelcom irracional o inexplicable.
No sé si t'hem ajudat a aclarir el que et pot passar...
Si vols ens pots tornar a escriure i ens expliques una mica més.
Una abraçada!
La Laura Centellas