Masturbació
Hola gràcies per això que feu.
No sé si això és una consulta de psicologia O se sexualitat, però el problema és que em sento malament sabent que el meu nòvio es masturba, tipo que s'ha masturbat vegades i coneix el que li agrada, i suposo que ha arribat a sentir coses ital. I jo en canvi, no m'he masturbat mai, no sé com es sent quan arribes a l'orgasme o quan et masturbes. No em conec a mi mateixa, no sé què m'agrada i em sento malament.
Laura Centellas

Hola,
Entenem que el que t'agradaria és conèixer-te a tu mateixa?
Si la resposta és "sí", el primer de tot, és que et coneguis, que sàpigues com són els teus genitals, com és la teva vulva, que tinguis ubicades totes les parts i que puguis explorar-te visualment. Et proposem que un dia que estiguis tranquil·la, agafis un mirallet per a que puguis mirar-te la vulva i que puguis detectar totes les parts, t'adjuntem una imatge per a que puguis localitzar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Una vegada hagis ubicat totes les teves parts i zones, és important explorar-nos a nivell de tacte. Et deixem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY Si pots, utilitza lubricant de base aquosa, així el tacte et pot resultar més agradable. I poc a poc, ves descobrint les diferents sensacions que pot anar sentint.
Pel que fa al teu nòvio, és fantàstic que es conegui, així et pot indicar de quina forma li agrada sentir. Quan tu et coneguis, també podràs indicar-li de quina forma, ritme i pressió t'agrada sentir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas