Ulleres i depilació
Holaa
Una pregunta, a l'hora de tenir sexe, recomaneu portar ulleres O treure-les? Edque jo Porto ulleres i em preguntava si és millor treure-les O no.
I una altra pregunta és com em depilo la vulva? Amb gillete? I tot sense un pèl O com?
Merci
Laura Centellas

Hola,
Potser pots provar com et sents, si sents que estàs més còmode amb ulleres deixa-te-les, si sents que et molesten, treu-te-les.
Pel que fa a la depilació. No t'has de depilar, no és obligatori. Inclús quan decidim depilar-nos sovint no ho fem perquè vulguem sinó per una imposició de gènere, "les vulves es depilen", i no té per què, perquè les vulves tenen pèl, igual que els penis i els testicles també en tenen.
En el cas que decideixis depilar-te et recomanem que t'informis de pros i contres de cadascun dels mètodes de depilació, ja que alguns són més agressius amb la pell que d'altres. Dependrà del teu tipus de pell que una serà més adequada que una altra. En això no et podem ajudar, som psicòlogues, no dermatòlogues.
Pel que fa a rasusrar-te tota la vulva o deixar alguna part amb pèl també és una decisió teva.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas