plantejament
Hola, gracies per respondre.
Ja porto molt temps pensant que potser dec patir problemes amb l’alimentacio, perq soc conscient que tinc una conducta poc sana i cada vegada estic pitjor. On hauria d’anar perq em puguin diagnosticar i si es el cas començar un tractament? Al CAP serveix? Em fa bastanta vergonya explicar-ho…
Laura Centellas

Hola, és molt important i més que positiu que vulguis explicar-ho i demanar ajuda. Sabem que no és fàcil, i per això volíem recordar-te que ets molt valenta per fer-ho. Gràcies. Respecte com accedir a una avaluació i l'ajuda necessària, pots anar al CAP i visitar-te amb el metge o metgessa de capçalera (si hi vas acompanyada d'una persona important per tu que et pugui ajudar, serà més fàcil). Allà és important que expliquis tot el que passa i, sobretot, com et sents. A més també et deixo el contacte de l'ACAB, Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (93 454 91 09), on podem parlar amb tu i amb la teva família per veure què podem fer, com podem explicar-ho i on podem anar per solucionar tot el que està passant. Si creus que et podem ajudar no dubtis a trucar-nos, estarem esperant la teva trucada per escoltar-te i ajudar-te tot el que puguem. Moltes gràcies i una abraçada molt forta.
La Laura Centellas