No puc olvidar-lo
Fa 3 messos que ho vaig deixar amb el meu novio que per a mi era l'altra mitad meva, quant ho vam deixar no va acabar gaire bé. Des de que ho vam deixar sol em parlat quant jo li vaig obrir un dia a instagram per si podriem arregalr les coses ,algún cop ens mirem perque va en mi a classe.Els seus amics em diuen que no vol saber res de mi.Però jo se que al fons no em parla perquè te molt de orgull.
Que tindria de fer?
Anar-li ha parlar?
Nose que fer i em trenco molt el cap perque em dol moltissím perque a mi em continua agradant.
Laura Centellas

Hola!
Ostres... ens sap greu que hagis viscut aquesta ruptura... no és fàcil portar el dolor i pot arribar a ser molt intens.
A vegades necessitem explicacions i a vegades ens enganxem a falses il·lusions que tornarem a ser parella... Però pel que ens expliques sembla que ell ara no vol apropar-se a tu. Així que ho hauràs de respectar...
Des d'aquí t'animem a respectar les 4 distàncies:
- distància física - evitar trobar-lo, mirar-lo, buscar-lo entre els passadissos
- distància virtual - deixar de seguir-lo a xarxes o buscar la forma que no t'aparegui en les històries si mires alguna xarxa.
- distància mental - posar el focus en tu. En comptes de pensar què deu estar fent i com s'està sentint, posar el focus en tu. I tu? En què estàs pensant? Què necessites? Fes allò que vulguis i que necessitis.
- distància emocional - amb el temps el dolor es farà menys intens...
Des d'aquí t'enviem una abraçada! Escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas