Tca
Hola voldria saber que fer quan tens un tca i no estas rebent l'ajuda necessaria,he estat en un hospital de dia d adolescents i no em feien cas,he estat ingressada aguts i tampoc,i tinc el diagnostic de tca i cada dia estic pitjor,ja no se que fer, em sento perduda i com si tot fos mentida, com si mo inventes
Gràcies
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns, entenc pel que ens expliques que sents que no estàs rebent l'ajuda necessària o que no avances cap a resoldre aquesta situació i que, a vegades, posen en dubte tot el que t'està passant. Quan et sents així imagino que tot és més complicat i et pots sentir més desanimada i irritable, però pensa que els trastorns de la conducta alimentària són una malaltia que sovint no permet que la persona qui els pateix prengui consciència de com està evolucionant i de si està funcionant el tractament. En primer lloc, t'aconsello que transmetis com et sents i tots els dubtes que tinguis a totes les persones del teu entorn, també als professionals qui t'atenen. Però sobretot és molt important que confiïs plenament en ells i elles. Són persones molt formades que faran tot el que està a les seves mans per ajudar-te, tot i que a vegades no t'ho sembli o el que et demanin sigui difícil, has de confiar. És importantíssim que confiïs en aquests professionals i et deixis acompanyar per ells i elles. El mateix trastorn pot fer que pensis que van en contra teva o que no et donen prou atenció, així i tot confia en el que et demanen, en el que et proposen. De totes maneres, et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (93 454 91 09) per si ens vols trucar i resoldre algun altre dubte. Moltes gràcies per escriure'ns i molts ànims, una abraçada molt gran.
La Laura Centellas