No se que puc fer
Hola, primer de tot moltes gracies per poder donar-nos la vostra ajuda.
Ja fa unes setmanes estic malament a la classe es com si sigues per dir-ho d'alguna manera la "pringada" de la classe la gent se'n riu de lo que penjo a xarxes, jo els hi he dit moltes vegades que no m'agrada el que diuen dels meus videos pero esclar ells no em fan cas, també noto quw a les classes s'en riuen de mi, inclus hi ha agut cops que m'he agut de tancar a un lavabo de l'escola a plorar ja no se que fer,
em podrieu donar algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens agrada veure que aquest servei us ajuda!
Ostres... ens sap molt greu que estiguis vivint això i no és just! Necessites dir-ho a persones adultes responsables (professorat, pares...) per tal que et puguin ajudar.
Per una banda, et recomanem que bloquegis aquestes persones de les teves xarxes socials. El teu perfil és teu i tu decideixis quins seguidors tens. Tens tot el dret a bloquejar als altres si fan comentaris desagradables. Fes que les teves xarxes siguin lliures de malestar.
I, per altra banda, parla amb el teu tutor/a sobre la dinàmica dins la classe. Hi ha d'haver un canvi en aquest ambient de classe i tens dret a estar a gust amb els teus companys/es,
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas