no se que me pasa amb el q m’agrada
no entenc q pasa amb ell, sap q m’agrada, i hem quedat bé, sense “malos rollos” però sempre tinc la duda de si li agrado o di alguna vegada a pensat en mi com jo en penso d’ell, però no m’ho diu, sempre intento parlar-ne del tema però ell només m’ho llegeix i em contesta però mai parla d’ell i en tinc intriga, no parlem molt però ell sap que li aprecio molt, si em podríeu a ajudar o a intentar no pensar mes amb una cosa que es que el altre dia una amiga d’ell es va donar compte de que em mirava i li va dir “que gelós del teu amor” i clarament ell ho va negar, però no entenc el perquè de allò, estic confusa ho sé.
Laura Centellas

Hola!
Ens costa entendre la teva consulta i no ens queda clar si heu sigut parella o heu tingut una relació d'amistat. Si vols ens pots escriure per aclarir-nos una mica i veure si et podem ajudar de manera més personalitzada.
Tot i així, des d'aquí som partidàries que, si algú té interès en tu, ja t'ho fa saber: s'apropa a tu, s'interessa per tu, es preocupa per com estàs, vol estar a prop teu...
I si no hi ha aquest retorn... doncs possiblement l'interès no és el mateix i potser hauràs de començar a passar pàgina....
Tot i així, torna'ns a escriure per ser més curoses en la resposta.
Una abraçada!
La Laura Centellas