Perduda d’un gos
Hola, la meva parella ha perdut al seu gos de forma inesperada. La seva mare anava pasejant amb el gos i un altre gos el va atacar. El pobret va morir perque va perdre molta sang. Aquesta perdua esta generant molta tristesa a la familia de la meva parella. El goset només tenia 1 anyet i era molt petitet. El somni de la meva parella era tenir un gos i ara ja no el te. Era molt feliç amb ell i noto com que ara ja no ho es. Em sap molt de greu tot, no se com afrontar aquesta situació.
Laura Centellas

Hola!
Esteu vivint un procés de dol i necessiteu temps per poder-ho païr. La mort traumàtica d'algú que estimem pot ser molt dolorós i és necessari que tinguem espai per plorar, per enfadar-nos i per recordar aquest gos.
Demana-li si li ve de gust fer un àlbum de record, si en vol parlar, si necessita passejar... segurament estarà unes setmanes amb aquest patiment i amb aquesta falta d'energia. Dona-li aquest espai.
Quan algú està en dol és important que deixem que pugui expressar aquest dolor. Que no ho vulguem "arreglar" de seguida, sinó que escoltem i respectem com se sent.
Veuràs com, si li dones aquest espai, mica en mica aquest dolor es farà menys intens...
Una abraçada!
La Laura Centellas