Hi ha alguna manera per sentir més plae
Hola I gracies per a tot
Amb la meva parella portem una mica de temps feno pero hi ha vegades que depèn com ho fem casi no sento res de la manera que he sentit més es amb un coixi a sota la cadera pero a la que canviem ja no i em dona ràbia per que la meva parella si vol canviar però és que de altres no noto tan llavors ns si hi ha alguna manera més o ns la veritat pero em sento malament i ell ho entén pero ns
Si em podríeu dir alguna cosa o manera o algo
Merciiiii
Laura Centellas

Hola,
El primer que hem de tenir clar és que, sentir plaer només amb la penetració, sense cap altre tipus d'estimulació directe o indirecte a la zona externa del clítoris, és complicat per un tema de fisiologia. La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris, per tant calma si amb la penetració no sents tant de plaer.
Fixa't en aquelles postures on el fregament permet l'estimulació del clítoris o en aquelles que teniu les mans lliures per poder estimular-lo al mateix temps que practiqueu la penetració.
Recordeu que hi ha moltes maneres de sentir plaer i que la penetració és una d'elles, però no l'única. Així doncs, experimenteu, descobriu i comuniqueu-vos molt!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas