Dubtes sexe oral
Molt bones adolescents! Moltes gràcies per tot allò que feu i tota l'ajuda que oferiu.
L'altre dia estava amb la meva parella i inesperadament em va practicar sexe oral (amb el meu consentiment es clar) el cas és que ara tinc varies qüestions respecte al tema.
1. Com he comentat va ser espontani per les dues parts i no vam utilitzar protecció, tot i que sóc molt conscient de que s'hauria de fer. Respecte això el nostre dubte és: Hauríem d'utilitzar protecció d'ara en endavant encara que no haguem tingut relacions amb ningú anteriorment i cap dels dos tingui antecedents amb alguna malaltia? O el més recomanable seria fer-ne servir? Ja que ens va agradar molt als dos sense. Tenim molt clar que tan aviam com ens sigui possible i abans d'arribar al coit mateix ens farem les proves però degut a la nostra edat no podem fer-nos-les de moment.
2. Quan jo li practiqui a ell (no ha passat de moment) és més important utilitzar protecció? O té la mateixa importància per totes dues pràctiques?
3. Com s'hauria de fer quan jo decideixi fer-li a ell? No sabria per on començar, ja que cap dels dos ho hem fet mai.
Per últim donar-vos les gràcies per tot i espero que ens pogueu ajudar.
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies a tu per la confiança.
La recomanació és realitzar sense oral amb algun mètode de barrera, preservatiu o banda de làtex. Per saber que no teniu cap ITS us hauríeu de fer les proves. Si cap dels dos té cap ITS, sou una parella estable que no manté relacions sexuals amb altres persones i voleu fer sexe oral entre vosaltres sense mètodes de barrera, és la vostra decisió.
Penseu que és normal no saber com fer-ho, esteu començant a conèixer la vostra sexualitat compartida, per tant, no us amoïneu. La confiança i la comunicació són elements essencials, per tant, aneu-vos explicant com us agrada, amb quin ritme i intensitat, etc., de mica en mica anireu descobrint plegats què i com us agrada i ho podreu compartir entre vosaltres.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas