TCA
Hola,voldria consell ,tinc un tca diganosticatzicni en hospital de dia ni a aguts que estat ingressada recentment man ajudar,sento que cada cop empitjori mes i no rebo ajuda ni per part dels pares tampoc,i ja no se com tirar endevant soc de la comarca de la selva aixi que no se quins recursos hi ha que pugui accedir sola
Gràcies
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. Entenc que sents que no avances, que necessites més ajuda de la que actualment reps i que això et fa sentir angoixada i molt preocupada. En primer lloc, vull recordar-te que el sol fet de demanar més ajuda vol dir que vols tirar endavant i que faràs el que faci falta per aconseguir-ho, és molt valent fer-ho. Recorda que els trastorns de conducta alimentària, sovint ens fan sentir com si potser no avancéssim o res del que fem funcionés, i generalment és aquests moments en què més hem de confiar en l'equip mèdic que ens està atenent perquè més feina estem fent. Així i tot, et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia perquè ens puguis explicar bé què passa i puguem mirar plegades quines opcions hi ha al teu territori, quins recursos existeixen. Esperem la teva trucada! Moltes gràcies i una abraçada ben forta.
La Laura Centellas