AJUDAAAAAAA
holaaa, fa 2 setmanes vaig tenir relacions ( sense proteccio pero no es va corre dintre) amb el meu xicot i vaig tenia una cistitis, despres de 5 dies de tenir relacions em vaig prendre la postday i seguia amb la cistitis. fa 4 dies m'hauria d'haber baixat i al primer dia de retras em vaig fer la prova i va sortir negatiu. es normal? em baixara o estic embarassada? estic bastant estressada...
Laura Centellas

Hola,
La píndola de l'endemà com abans ens la prenguem després de la relació sexual de risc més efectiva és.
I els test d'embaràs comencen a ser fiables passats uns 7 dies després del dia que t'hauria d'haver vingut la menstruació.
Et recomanem que si encara no t'ha vingut la regla que puguis consultar amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària o de l'ASIR de la teva zona. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat, pots buscar tel teu centre més proper en el següent enllaç:
;
I recordeu, tant per evitar un embaràs no desitjat, com les Infeccions de Transmissió Sexual, com l'estrès que portes acumutar d'estar patint per si estàs embarassada o no, poseu-vos el preservatiu.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas