problemes 111
Holaaa perdo per molestar
Tinc 13 anys. Fa uns dies vaig notar com un petit bulto sota el mugro. Em feia mal i aleshores vaig veure que m'havia vingut ''el flujo'' La meva millor amiga (ja te la regla) al veure que comecava a tenir pits m'ho va dir. El problema es que necesito portar sostenidor esportiu, pero tinc por que la gent em digui perque el porto si ''estic molt plana'' doncs espero que m'expliqueu que mesta pasant i si em podeu enviar un link amb mes informacio...
Gracies ( es normal)
adeuuuu
Laura Centellas

Hola,
No molestes en absolut, som aquí per ajudar-te a resoldre els dubtes que tinguis. Per tant, pots escriure'ns les vegades que ho necessitis.
El "bulto" que vas notar-te encara el tens? És important que si notem alguna cosa estranya, sentim dolor o hi ha alguna cosa que no acabem de veure clara, que ho consultem amb el nostre metge perquè pugui valorar-ho.
Que augmenti la quantitat de flux vaginal a l'adolescència és completament normal. Estàs en moment de desenvolupament i de canvis corporals. La menstruació apareixerà en algun moment i aquests canvis corporals que experimentes en són un senyal.
Pel que fa als sostenidors, tu decideixis si en vols portar o no i de quin tipus són. Ningú t'ha de dir res i no ha d'opinar de si tens poc o molt pit. Si tu et sents còmode amb sostenidors esportius, endavant! Recorda que ets lliure de portar el que tu vulguis i ningú t'ha de fer sentir malament per tenir el cos que tens.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas