Joguina sexual masculina
Bones!
Tinc 21 anys i encara sóc verge. Em vaig comprar un masturbador masculí (conegut també com a 'xoxolata') ja que sentia curiositat per saber com se sent tenir el penis ditre d'alguna cosa, mai he tingut contacte sexual amb ningú.
El cas és que la meva intenció era doncs anar practicant i anar descobrint què és el què m'agrada, però m'he trobat amb un petit 'handicap'... no duro més de 10 segons!
Intento anar lent i moure el masturbador poc a poc, però és que se'm fa impossible aguantar, i la veritat és que em té preocupat...
No crec que sigui ejaculador precoç, ja que quan em masturbo amb les mans puc aguantar el temps que vulgui, però és pillar el xoxolata i corre'm de seguida.
Us demanava algun consell per poder aguantar més, ja que com he dit abans, em preocupa que a l'hora de la veritat aguanti 0 amb la persona i quedi decepcionada...
Moltes gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola,
La realitat és que l'ejaculació precoç és una etiqueta molt injusta... Bàsicament perquè es viu com un problema sexual, però és més aviat una conseqüència natural pel fet d'estar excitat i passant-ho bé!
És normal que un noi jove i amb poca experiència ejaculi ràpidament. Des de la pornografia ens fan creure que no, que un noi hauria d'estar molta estona penetrant... Però la realitat és que l'ejaculació és una resposta del cos quan està excitat i és involuntària. Què pot fer el noi llavors? Aprendre com funciona aquesta resposta per allargar-la.
Coses a tenir en compte:
- És molt important la pràctica, l'autoconeixement i quan arribi el moment de compartir la sexualitat amb una altra persona, la confiança i comunicació entre vosaltres serà essencial. Quan costa controlar l'ejaculació, sol haver-hi presència de l'ansietat, sobretot la de "rendiment": ho faré bé? Li agradarà? Aguantaré suficient?, etc.
- Una cosa que va molt bé és practicar amb la masturbació un sol, i aprendre a detectar el moment abans de "perdre el control", el que anomenem punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans (o modificar el ritme i intensitat de l'estimulació) i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
- Recordar que si s'ejacula ràpidament, realment no passa res greu: l'important és gaudir i passar-ho bé!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas