Ajuda
necesito ajuda pero nose ni per on comensar perque tinc tambe un monton de problemas de salud mental i porto anan a tractamen desde els 3 anys i tinc psicolag psiciatra terapia i desde patita que sempra amb refugio a el esport y al menja pero nose que amb pasa desde molt petita que no maliba i vaig comenzar amb las autoleciosn a el 2023 y tinc molts mes problemas que nose identificar i que per mes que mintentin ajudar no trobo relax ni benestar de res estic desganada soc adoptada tinc:TDHA AMB TDH DISFUNCIO EMOCIONAL DISLEXIA DISCALCULIA. I moltes coses mes
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per compartir la teva situació. Quan s'ajunten diferents diagnòstics de salut mental pot semblar tot una muntanya i podem sentir certa desesperança sobre el nostre futur, pensant que sempre estarem igual.
Però no és veritat. La psicoteràpia, l'ajustament de la medicació farmacològica (en cas que sigui necessari) i les pròpies experiències de vida, faran que puguis ser més conscient dels teus propis processos. Que mica en mica puguis reconèixer què t'ajuda a estar bé i què et desestabilitza. Veuràs que mica en mica trobaràs persones que et faran sentir més calmada i que sabràs reconèixer millor quins ambients t'ajuden a estar més focalitzada.
I també tindràs moltes més eines per fer front a situacions que et poden bloquejar ara mateix.
Des d'aquí t'enviem un repte:
- Què has fet diferent avui? De què te n'has adonat? Què has intentat fer?
Intenta cada dia reflexionar sobre el teu dia i sigues conscient de tot el que fas diàriament per estar bé. Veuràs com mica en mica aprendràs a reconèixer els teus propis recursos.
Una abraçada molt forta!
Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas