No se que fer
Fa un any jo li agradava a un noi, pero a mi no m'agnadava. Durant aquest any ha canviat molt i ens hem unit més, durant els ultims mesos haviem tingut moments i em vaig pillar, la cosa es que no vaig donar ningun pas. La cosa es que a la clase estem tota la estona aquest noi, la meva millor amiga i jo, i ahir la meva amiga em va explicar que s'havien estat parlant i que avui quedaven. Al principi em va semblar be perque mai he acceptat el que sentia pel noi pq ni jo ho sabia, i ella em va preguntar si a mi m'agradava i jo vaig dir que no. La cosa es que avui quan han quedat nomes podia pensa que no tinguessin res, i quan m'ha trucat m'ha dit que tot ha sigut molt bonic. I jo m'he quedat mig callada i l'unic que li he pugut dir esque ancara estava flipant per tot, estaba amb els ulls plorosos i quan ha penjat he començat a plorar.
Ara no se que fer perque crec que el dissabte tornaran a quedar i segurament es liaran, jo el que no vull sser es egoita, ja que si jo en el seu moment no ho vaig intentar, ella ho hauria d'intentar. Pero per una altra vanda em fa molt mal i se que veurel's a l'insti em fara sentir molt inccomode.
Que hauria de fer en aquesta situació?
Laura Centellas

Hola!
Ai els sentiments...Que a vegades els reconeixem tard...
Tens tot el dret a sentir aquest dolor i a sentir-te incòmode si estan junts. I pots explicar-li a la teva amiga. De fet, pots ser tan sincera com ho has estat en aquesta consulta i expressar-li tal qual ho has viscut. No ets egoïsta per expressar els teus sentiments, hi tens tot el dret. El que no pots fer és demanar-li que deixi de veure'l per exemple, però sí que pots demanar-li allò que t'ajudarà a no sentir tan dolor, com per exemple, posar una mica de distància entre vosaltres.
La sinceritat i l'honestedat us ajudaran a mantenir aquesta amistat que estàveu construïnt.
Una abraçada!
La Laura Centellas