És toxic?
Tinc la ubicació de la meva parella (me la va demanar ella), em dona igual que tingui la meva però els meus amics em diuen que és tòxic. Que opineu?
Laura Centellas

Hola!
Tenir la ubicació d'algú pot tenir a veure amb una qüestió de seguretat (si està en perill o desapareguda, pot ajudar-nos a localitzar-la més fàcilment) o pot tenir veure amb exercir poder i control cap ella (puc saber en tot moment on has estat i si em menteixes ho sabré).
Llavors, nosaltres et demanaríem... amb quina finalitat teniu aquesta ubicació activada? Quin és l'objectiu? La mireu cada dia o més d'un cop al dia?
Perquè si teniu la necessitat de "saber on és la teva parella", això entre en l'esfera del control i potser caldria treballar la confiança com a parella, així com la gestió de la incertesa en cas que no sàpigues a on és a cada moment.
Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas