Que faig si m'agraden famosos de la meva edat?
Tinc un problema, m'agraden dos nois de la meva edat, però són jugadors de futbol, famosos, que faig??
No sé si la millor opció és oblidar-me d'ells, ja que no em coneixen o intentar fer que em coneixin...?! Però el fet és que tri la operació que tri no se com assolir-les???
Laura Centellas

Hola!
Els amors platònics son molt habituals en l'adolescència!! De cop i volta t'adones que hi ha certes persones que son rellevants amb qui et podries identificar i que creus que t'agradaria conèixer.
I està bé que sigui així.
El problema pot aparèixer quan no som conscients que allò que veiem d'aquella persona famosa és només la seva part pública. Que no sabem com son a casa amb la seva família quan no hi ha càmares o xarxes socials, que no sabem realment quins valors tenen o el seu caràcter. Tot això ens ho imaginem creant una persona "ideal" als nostres gustos. I això sí que ho hem de tenir clar ;)
A partir d'aquí... somnia amb qui vulguis! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas