dolor?
Hola! Una pregunta, fa un temps, jo i la meva parella ens vam començar a tocar, es la meva primera parella, i al principi, quan m'introduia els dits em feia moltissim mal, ara ja no m'en fa, però tampoc noto moltes sensacions, per dir-ho així. Es normal?
Gràciees!
Laura Centellas

Hola,
No, mal no t'hauria de fer. A la part interior de la zona vaginal, les terminacions nervioses (és a dir, les zones sensibles) són menors, vol dir que hi ha molt poca sensibilitat, i per això hi ha menys plaer. Per això la penetració o introduir els dits poden ser relacions sexuals on hi hagi menys plaer o no "notar moltes sensacions", al contrari que quan es toca el clítoris o altres zones més sensibles.
Recorda que el clítoris, és una de les zones amb més terminacions nervioses i sensibilitat dels genitals i per això és més fàcil sentir plaer a l'acaronar aquesta zona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas