No se que fer
Fa un mes vaig començar a autolesionar-me, i fa una setmana vaig parar de fer-ho.
Però quan vaig parar d'autolesionar-me, vaig començar a menjar només una vegada al dia.
Soc incapaç de menjar i quan menjo tinc ganes de vomitar.
No sé com parar això.
Espero que em pugueu ajudar.
Laura Centellas

Hola bonica! Ets molt valenta per expressar i explicar-nos aquesta situació que et genera tant de dolor i malestar, sabem que no és gens fàcil, i diu molt de tu que vulguis revertir aquesta situació. Tant les autolesions com deixar de menjar, sovint són diferents formes de canalitzar un possible dolor o malestar emocional. És per aquest motiu, que resulta imprescindible que igual que ho has fet amb nosaltres, siguis així de valenta i puguis verbalitzar-ho i explicar-ho a algun adult del teu entorn més proper. Junts, podeu anar al metge, perquè pugui revisar què pot ser el que t'està passant i t'ajudi, donant-te eines per a mitigar aquest dolor i parar aquesta situació. Així mateix, si necessites parlar-ne més detingudament, et proposo que contactis amb nosaltres. Tant per si ens necessites per poder explicar-ho a casa o vols parlar-ne més detingudament, et deixo el telèfon de l'entitat (93 454 91 09). Esperem la teva trucada. Moltes gràcies i una abraçada ben forta!
La Laura Centellas