Copa Menstrual
Hola, soc una noia de vint anys i fa dues setmanes vaig agafar la copa que regala la generalitat. He tractat d'utilitzar-la, però no entra, mai he tingut relacions no sé si té a veure. Però quan tracto de col·locar-la em fa un mal terrible.
Laura Centellas

Hola,
Com moltes coses a la vida, aprendre a col·locar-se bé la copa menstrual requereix pràctica. Així que tranquil·la.
És important que hagis agafat la talla que et pertoca, veuràs que en funció de si has tingut criatures o no, es recomana una mida o una altra. També veuràs que hi ha diferents copes, algunes són més toves i altres més dures i rígides, és important trobar aquella que a tu et va millor.
Quan introdueixes un dit o un tampó, també sents aquest dolor? Només et passa amb la copa? Podria ser que no l'estiguessis col·locant correctament, per tant, revisa les instruccions que generalment trobaràs a la capsa de la copa. També t'enllacem unes recomanacions que els redactors d'Adolescents.cat va preparar sobre el tema:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas