No em sento res bé
Hola Bones
No em sento bé desde els 13 m'han sortit canas i la gent s'enburla de mi hi ha algun remei per taparlas o naturalment es pot.
Gràcies
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos el què et preocupa. Comentes que des dels 13 anys no et sents bé amb tu mateixa pel fet que t'han aparegut canes i dius que has patit burles per això. Pensa que cada cos és un món i cada ritme de creixement o de maduració és diferent. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. El millor consell que et puc donar és que acceptis que t'han aparegut canes, un procés natural, que a unes persones comença abans, abans i algunes després i que això no hauria de ser motiu perquè et sentis malament amb tu mateixa. També vull dir-te que tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir més insegurs o incòmodes) i al final i el que és important, és que t'agradis A TU MATEIXA. A vegades, el nostre entorn, a través de burles o comentaris, ens transmet la idea que depèn quina característica, és negativa, quan això no és així, tenir canes no és cap problema i forma part de la nostra naturalesa. Estic convençuda que si tu no li dones importància, els altres tampoc ho faran. I si no és així, també has d'aprendre a no donar importància a aquests tipus de comentaris. El més important és que TU t'acceptis i et valoris tal com ets! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. També dir-te, que sovint, ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens estima i ens valora! Ets molt més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T'aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas