Emb sento gorda
Ns que fer perquè menjo ni que sigui una galeta i emb sento super gorda y avegades quan menjo després emb provoco el vomit,i moltes vegades després de manjar ploro perquè penso que he pujat de pes
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per escriure'ns i confiar-nos el que et passa, exposar els problemes és senyal de fortalesa i que vols lluitar per canviar aquesta situació. Dius que quan menges, no et sents bé amb tu mateixa, et sents grassa, tens por de pujar de pes i inclús alguna vegada t'has provocat el vòmit per aquest malestar. En primer lloc, m'agradaria dir-te que no et culpis del que està passant, no està a les teves mans. Aquesta situació no és cap ximpleria i el millor que pots fer és explicar-ho a casa, amics/gues o algun adult amb qui confiïs perquè pugui portar-te al metge, allà ho expliquis tot i puguin valorar què és el millor que es pot fer perquè puguin desaparèixer tots aquests mals de cap i sentiments que comentes respecte al menjar marxin per sempre. Necessitem menjar per viure, i hem de gaudir de manera tranquil·la nodrint el nostre cos. També pensa que el nostre cos no respon a una fórmula matemàtica per engreixar i aprimar. Hi ha molts factors que intervenen en aquests canvis i molts d'ells no estan a les nostres mans. Recorda també que som MOLT més que un cos i que no podem basar tota la nostra persona en un cos, d'una determinada forma i d'un determinat pes. Tens moltes altres coses per les quals la gent et valora i t'estima. Ben segur ets una persona molt valenta, ho has demostrat en escriure'ns i explicar aquesta situació, que no és gens fàcil, i vols rebre una resposta de professionals i perquè segur, que trobaràs el moment i la persona per poder exposar-li el què et passa i que et pugui ajudar a arribar al metge especialista que pot donar resposta i ajudar-te a revertir aquesta situació. De totes maneres, et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia perquè ens puguis trucar si ho necessites i podem parlar de com et sents, trobar la millor manera d'explicar-ho o ajudar-te a explicar-ho a la teva família (93 454 91 09). Esperem la teva trucada. Moltes gràcies i una abraçada!
La Laura Centellas