Ja ns que fer amb el meu cos
No puc manjar sense sentirme culpable,cuan els meus pares no estan a casa menjo mol poc y després de aber manjat emb provoco el vomit i la veritat ja ns que puc fer,esque al final un dia emb desmaiare i emb portaran a un hospital perquè pugi manjar bé i deixar de pensar que cada vegada que mengo pujo de pes.
Laura Centellas

Hola bonica, ens comentes que no tens molt bona relació amb ell menjar, que cada vegada que menges et sents culpable i inclús de vegades, t'autoindueixes el vòmit perquè et sents malament i no saps què fer davant d'aquesta situació. M'agradaria primer de tot, dir-te que ets molt valenta i demostres una gran fortalesa expressant aquesta situació i demanar-nos consell és el primer pas per a poder canviar-ho. De vegades, ens sentim malament i la manera com aconseguim canalitzar-ho és a través del menjar, però com bé dius, això té moltes conseqüències (tant en l'àmbit físic com mental) i és molt perillós. Aquesta situació no és cap bajanada i és importantíssim que puguis explicar això que et passa, de manera tan sincera com ho has fet amb nosaltres, als teus pares, amics/gues o algun adult amb qui confiïs perquè pugui portar-te al metge, allà ho expliquis tot i puguin valorar què és el millor que es pot fer perquè et recuperis d'aquesta problemàtica i tots aquests mals de cap i sentiments que comentes respecte al menjar marxin per sempre. Has estat molt valenta per escriure'ns, per voler rebre una resposta de professionals i, sobretot, perquè segur que trobaràs el moment i la persona per poder exposar-li el què et passa i que et pugui ajudar a arribar al metge especialista que pot donar resposta i ajudar-te a revertir aquesta situació. De totes maneres, et deixo el telèfon de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia perquè ens puguis trucar si ho necessites i podem parlar de com et sents, trobar la millor manera d'explicar-ho o ajudar-te a explicar-ho a la teva família si ens necessites (93 454 91 09). Esperem que ens truquis, doncs, moltes gràcies per la confiança i una abraçada molt forta!
La Laura Centellas