millor amiga
Hola, m'agrada la meva millor amiga desde fa 1 any pero no ho sap ningú i no se que fer per por a perdre l'amistat. Que faig??
Laura Centellas

Hola!!!
La línia entre l'amor i l'amistat pot desdibuixar-se... i llavors podem fer 3 coses:
- No fer res i continuar com fins ara.
- Declarar-te directament i assumir la seva reacció.
- Tirar-li algunes indirectes i veure si et segueix el rotllo...
Ningú pot saber què sent ella per tu, així que ho hauràs de descobrir i acceptar la seva reacció. I si necessites espai perquè et fa mal estar al seu costat, demana'l. Tens tot el dret a apartar-te d'una amistat que et fa sentir malament...
Tu no has fet res dolent. Enamorar-te és bonic! Però quan no és correspost... fa mal...
Una abraçada!
La Laura Centellas