Ruptura
Fa cosa d'un mes vaig fer una consulta parlant que no sentia la mateixa il·lusió a l'hora de quedar amb la meva parella. La cosa va empitjorar, discutíem per ximpleries i vaig deixar de veure-la tan especial com abans i em sentia incòmode o m'avorria tot el que fèiem. Vaig començar a fixar-me en una altra persona perquè sentia aquella simpàtia que amb la parella em faltava. Amb el meu nòvio ho vaig deixar/donar un temps fa ara una setmana i no paro de donar-li voltes a si ha estat un error. Sé que no estic enamorada, però quan ens vam veure i vam parlar les coses vaig tornar a sentir aquella confiança que abans teníem. Tothom em diu que el deixi anar, però només vull passar temps amb ell per veure si torna la famosa "xispa". Sé que és normal que el trobi a faltar, però m'està causant problemes d'ansietat i em costa menjar i dormir (somnis amb ell). Em fa ràbia haver-me desenamorat perquè tot anava bastant bé.
Laura Centellas

Hola!
Les relacions de parella tenen una durada i depèn molt de com les persones que en formen part van evolucionant. És important que tots els membres vagin prenent la decisió conscient de voler estar amb la persona que actualment. És a dir, la persona que s'ha convertit, m'agrada? m'il·lusiona? em cuida? em fa sentir bé?
Quan hi ha una ruptura és habitual que tinguem moments de dubte, de nostàlgia de tot el que hem viscut i de necessitat de "recuperar" aquella història. I també és habitual que apreguin sensacions desagradables d'angoixa, por i tristesa. Les ruptures necessiten un temps per recuperar-se del dolor. I segurament és el que necessites....
Centra't en tu, en el que necessitis. Envolta't de persones que t'estimen i fes allò que et vingui de gust. És moment de posar el focus en tu.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas