No sé que em passa
Hola, crec que tinc depressió.
Fa unes dues setmanes que em sento trista i desanimada. Les coses que em motivaven ja no ho fan i això que estava motivadíssima perque començava a escriure un llibre. No sento que ningú ho entengui. Últimament ploro molt i NO SÉ PERQUE. Si jo pogués conèixer la raó podria solucionar-ho, però, no ho sé. Potser que siguin moltes coses acumulades.
M'està afectant en coses com que ja no m'agrada tant el karate, que estimava un munt practicar-ho! O que mai tinc ànims.
Em diuen que sóc molt jove, amb 13 anys, per tenir depressió.
Em podries ajudar, siusplau?
Laura Centellas

Hola!
Ostres... a vegades passem males temporades i ens costa veure quins motius hi ha al darrera... a vegades hi ha un motiu molt clar i en d'altres sembla una acumulació de petites decepcions i tristeses...
En aquests moments potser no és tant important trobar el "per què" sinó centrar-te en tu i en dedicar-te temps. El teu propòsit és que cada dia tinguis 10 minuts de plaer. Només això:
- 10 minuts de sol
- 10 minuts de dutxa calenta
- 10 minuts de lectura
- 10 minuts de riures
- 10 minuts de companyia
- 10 minuts...  Del que tu vulguis i necessitis.
Sense pensar en excés, sense buscar explicacions... només el sentir.
I, per altra banda, busca un espai al dia a buidar tot el sentiment que tens a dins.
Ara mateix necessites parar el cap i buidar les emocions.
Nosaltres seguim aquí...escriu-nos quan ho necessits!
Una abraçada!
La Laura Centellas