primer lio
holaaaa, segurament aquesta consulta sembli una tonteria pero m'agradaria q m'ajudessiu.
resulta que tothom sempre esta parlant de lios al meu cole i jo no sé ben bé que s'ha de fer, més ben dit, com s'ha de fer. és a dir, ja sé que es donen petons amb llengua, pero no se als 2pa com son: si estan asseguts, de peu, si no se que, com es comença... . m'ho podrieu explicar? siusplau per a mi es improtant i no li vull perguntar a a ningú quina vergonya!!
moltes gràcies per tot el que feu sempre!
Laura Centellas

Hola!
Doncs els "lios" son això: fer-se petons amb llengua amb algú que t'agrada i t'excita. I es pot fer de diferents maneres: de peu, asseguts, estirats, lentament, ràpidament.... amb tocaments al cos, sense tocaments al cos.... sempre seguint el que et marca el teu cos i el que voleu les dues persones.
Com es comença?
Doncs es comença mirar-se als ulls i als llavis i apropant els llavis primer, fent-vos petons als llavis i, mica en mica, si les dues persones estan a gust, es comença a obrir la boca i a introduir la llengua dins la boca de l'altra...
Aquí sona tot molt teòric, però quan estàs vivint aquest moment és important centrar-se en el que estàs sentint, en el que et demana el cos i deixar-se portar. És més intuïtiu del que sembla ;)
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!!
La Laura Centellas