no se...
holaa, es una consulta una mica estranya. resulta que jo soc creient. per tant, en base a la meva religió cristiana, m'he de casar. i jo ho vull fer, vull tenir fills, i sé amb qui, amb el noi que m'agrada ara.
el q pasa es q em dona la sensacio de que les noies m'atrauen i jo no vull que passi aixo per que jo vull casarme amb un home tenir tres fills preciosos, etc,etc. vaig llegir una vegada que es una fase uqe molts adolescents passen, és això cert? espero que sí, no és que tingui res en contra, però vull estar aclarida i que m'agradin només els nois. com ho podria fer?
gràcies! (no vull ser homòfoba però la meva religió ho diu; no tinc res en contra dels gays i lesbianes)
Laura Centellas

Hola bonica!
Ostres... quina gran contradicció interna que estàs vivint!!
L'atracció sexual és quelcom que apareix sense forçar-la ni educar-la. Hi ha persones que ens atrauen sexualment i d'altres que no. I és difícil poder-ho canviar. El teu cos reacciona a diferents estímuls i, en el teu cas, davant les noies. I això pot ser que sigui així durant l'adolescència o, el més probable, al llarg de la teva vida.
I, per altra banda, la religió té uns mandats que a vegades son difícils de complir. Hi ha moltes persones que han renunciat al seu sentir, a qui son realment, per poder seguir el que deia la seva religió. I això és una decisió que ha de ser molt meditada.
Potser és una decisió que no cal que prenguis ara, potser és una decisió que pots prendre més endavant i conèixer persones que es troben a la mateixa situació. De fet, hi ha alguns col·lectius de gais i lesbianes catòlics que et poden ajudar a trobar una postura que et sigui còmode i et faci sentir bé....
Si vols, ens pots escriure i t'ajudem a buscar aquests recursos ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas