EMERGENT, SI US PLAU, EMBARASSADA???
Em vaig per un test d'embaràs una setmana setmana i mitja després del retard (del suposat dia que m'havia de venir la regla) i em va sortir suposadament negatiu. Dic "suposadament" perquè al costat es veia una línia molt tènua, així que no sé si allò és positiu. ÉS POSITIU?? Si us plau, AJUDAA.
Una altra cosa, si vaig al CAP a fer-me un test i que ho miri l'especialista... Això queda registrat al meu historial mèdic de CatSalut??? Val diners??
AJUDA, no vull que ho sàpiguen els meus pares ni la meva família i ells tenen accés al meu compte de CatSalut.
Si us plau, contesteu el més ràpid possible, ja que potser ja no podré avortar si és realment positiu...
Laura Centellas

Hola,
Si en el test d'embaràs es veia una línia molt tènue, podria ser positiu, per tant, millor repetir el test de nou per sortir de dubtes. També pots dirigir-te al servei de Tarda jove del teu CAP perquè els professionals sanitaris puguin ajudar-te. És un servei confidencial i gratuït.
No sabem quina edat tens, però si finalment es confirma que estàs embarassada et recomanem que ho puguis explicar a un adult de confiança, la mare, el pare, un germà o germana, tieta o tiet... qui tu vulguis, però no et recomanem passar per una situació així tu sola.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas