Petó
Hola, l’altre dia vaig fer 17 anys u encara no m’he fet un petó amb ningú, em fa una mica de vergonya i això em fa ser insegura. Nose si procuparme
Laura Centellas

Hola,
Encara que no t'ho sembli, hi ha moltes persones que encara no s'han fet cap petó amb 17 anys. Des del Consultori creiem que és important que ho facis amb alguna persona que et desperti certa atracció, amb qui et sentis còmoda i segura, i amb qui tinguis confiança. Això sí, sense presses ni pressions. Quan hagi d'arribar el moment, arribarà, no pateixis!
Així que de moment, si vols, centra't a conèixer més gent i anar valorant quins aspectes t'agraden de les altres persones, així podràs tenir una idea més clara del que vols en una altra persona. Tenir-ne confiança t'ajudarà a fer un pas endavant.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas