Sóc massa impulsiu i aixo em pot portar problemes.
Hola Adolescents
Moltes gràcies per la feina que feu, la meva consulta és, a vegades, per inèrcia meva, soc massa impulsiu, en sentit que quant em passen coses poc urgents, soc capaç de trucar tot deu per el mòbil, I en faig un gra massa. Els meus pares em diuen que em volen treure el mòbil, perquè diuen que no faig servir prou la lògica, de si hi ha alguna situació o una cosa que vull explicar...no parli amb tothom, amés que no són els únics,perquè sóc massa transparent, I qualsevol inquietud que tinc, la explico a tot deu i ser mare. Em podríeu donar algun consell perquè evitar tenir aquets impulsos,I així evitar que la gent que em coneix es cansi de mi
Merci
Laura Centellas

Hola!
Ohh! Benvinguda esponteneïtat! Ser espontani és quelcom molt bonic i natural! Tot i que és veritat que a vegades ens pot portar alguns problemes...
Et donarem algun truc per saber si allò que vols comentar és prou important com per trucar. I és fer-te la pregunta:
- Puc esperar a explicar-li quan ens veiem?
(si és que no)
- Puc trucar-lo/la més tard? o enviar-li un missatge que em truqui?
(si és que no)
- Trucar en aquell moment.
Una altra estratègia seria enviar àudios amb el que vols explicar, així pots calmar la teva necessitat d'explicar-ho però no alarmes a les altres persones.
I una última norma que et proposem:
- Les trucades han de ser ALARMES URGENTS o bé trucades planificades on les dues persones ho tinguin bé.
Com ho veus? Creus que et pot ajudar aquest sistema?
Una abraçada!
La Laura Centellas