diferencia
hola, una pregunta, quina és la diferència entre atraure i semblar guap@ algú? sembla una tonteria pero es que ho necessito saber.
perdó per molestar i gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Doncs la idea general seria que una persona et pot semblar "atractiva o guapa" segons criteris (subjectius) sense que el teu cos respongui amb atracció física.
Si ho traslladem a les sèries, podries dir que és una sèrie "ben feta" amb un bon guió, bons actors, una història interessant... però que no et diur res.
En canvi, l'atracció té a veure amb la teva reacció física davant algú. Amb les teves ganes de conèixer-la més, d'apropar-t'hi i de sentir que el teu cos reacciona quan la veus.
En les sèries seria una sèrie que t'enganxa i que vols seguir veient. Independentment de si el guió és bo o si tots els actors son bons.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas