Penetració
Holaa,
Us escric per veure si em podríeu ajudar... El cas és que porto sortint amb el meu nòvio des de fa un any i pico, pero encara no ho hem fet (si que ens hem tocat i tot això, però la penetració en sí, no). És la primera vegada pels dos i ho hem intentat un parell de vegades però el màxim que aconseguim és ficar la punta. Hem fet preliminars i hem provat amb lubricant, però res. És com que a partir de la punta ja no entra més, em fa com mal però igualment tampoc va més enllà... Ja no sabem què fer, algun consell?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Heu provat d'introduir un o dos dits dins de la teva vagina? Podeu fer-ho sense dificultat ni dolor? És important que no aneu directament a la penetració i que doneu temps a que el vostre cos i ment s'excitin.
Moltes vegades els nervis propis de les primeres vegades poden provocar que estiguem més tenses, poc lubricades i que la penetració sigui difícil o dolorosa.
Per tant, paciència i a poc a poc. Si així i tot, seguiu amb dificultats o dolor, et recomanem demanar hora amb la ginecòloga perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas