Confusió, he vist al meu ex
Bona tarda, fa uns dies vaig penjar una consulta respecte a què havia trencat amb la meva parella perquè jo no sabia com em sentia respecte a la relació i m'havia desenamorat. Feia aproximadament tres setmanes que ho havíem deixat i em començava a sentir millor amb mi mateixa tot i que hi havia moments de bajon. Vaig voler acabar d'amics amb el meu ex i l'altre dia vaig preguntar-li com estava perquè encara m'importa. Hem quedat avui i hi havia certa tensió i anàvem tontejant. Hem acabat parlant de la idea de tornar i que ara mateix és impossible ser amics i que caldria que passes temps per oblidar-nos l'un de l'altre. Quan ho vam deixar veia impossible tenir una relació amb ell, però avui em sentia capaç de dir-li que l'estimo i la idea no em semblava tant esbojarrada. No se si és per l'enyorança de la relació o perquè realment podria funcionar una segona oportunitat.
Sé que no em podreu ajudar molt, però gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i compartir com et sents.
El que expliques és una emoció molt real en una ruptura on no hi ha un motiu "molt evident" o una "línia vermella", sinó que és degut al desgast i al desenamorament. I té a veure amb aquest sentiment d'enyorança, de pensar que potser t'has equivocat, de trobar-lo a faltar...
En aquests casos és important recordar quins van ser els motius pels quals vau decidir acabar amb la relació i descobrir si hi ha hagut algun canvi en aquest sentit.
I llavors... prendre la decisió que creguis que et pot fer sentir millor en un futur.
Una abraçada!
La Laura Centellas