No m'agrada ningú
Hola, volia saber si és normal que no m'agradi ningú. Fa molt de temps que no sento res per algú i començo a no creure en l'amor. I crec que per això m'obsessiono amb moltes persones. Em podries ajudar?
Laura Centellas

Hola!
Doncs sí, és normal que no t'agradi ningú. Pot ser que sigui aquesta temporada, pot ser que no hi hagi cap persona que et desperti atracció o també pot ser que et trobis dins l'espectre asexual. L'assexualitat és una orientació afectivo-sexual que molt sovint desconeixem o no tenim en compte.
No hi ha cap obligació d'emparellar-nos ni de sentir desig cap a altres persones. I és important recordar-ho. Som éssers socials i vol dir que necessitem les altres persones per sobreviure, però no implicauna obligatorietat de sentir atracció cap als altres ;)
Així que, calma, relax... i si vols investigar una mica sobre el tema, endavant!
Una abraçada!
La Laura Centellas