Que faig si pasa de mi?
Hola, us poso en situació.
Hi ha un noi que conec des que tenim 10 anys, no directament, ja que era amic del meu germà, però anàvem junts a casa, anàvem a casa de l'altre... Però vam distanciar-nos molt, va canviar d'institut i ens vam allunyar fins a arribar a tal punt que ja no hem tornat a parlar. El problema és que des de setembre anem al mateix institut i ens creuem, però ja ni ens parlem, ni ens mirem, ara som com dos desconeguts . D'aquí a uns mesos ens tornarem a deixar de veure i qui sap si el tornaré a veure alguna vegada més. Per això no sé què fer, perquè les meves amigues i mare diuen que el saludi, però em dona molt de respecte, ja que ell és el típic popular i jo... Jo dic que em saludi ell primer, però no ho fa... Així que no sé què fer si passar d'ell o ....? A més quan ens em tovat amb els nostres pares pel carrer sembla una altra persona, em saluda i tracta superbé a ma mare. Em fa la sensació que és el típic tòxic, ns... Ajudeu-me plisss
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Doncs quina situació més estranya...
Perquè hi hauria la possibilitat que ell no s'enrecordés de tu, però si quan us trobeu amb la teva mare, et saluda, vol dir que sí que et té molt present.
És possible que tots dos us trobeu incòmodes i espereu que l'altre faci el primer pas... però algú ha de trencar el gel, no trobes?
Potser podries esperar a tornar-te'l a trobar amb la teva mare, que et saludi i, a partir d'aquí, saludar-lo tu a l'institut. Així no podria fer-se enrere, per exemple.
Però si ell continua sense tornar-te la salutació... ja tindràs una resposta de la seva manera de ser...
Una abraçada!
La Laura Centellas