Estic embarassada i no sé com dir-ho als meus pares.
M'he quedat embarassada d'un noi que no és el meu novio i no sé com dir-ho. El meu novio no ho sap.
Laura Centellas

Hola,
Sentim molt aquesta situació, ja que en algun moment serà evident i possiblement no sigui fàcil de resoldre.
Sabem que pot ser complicat però passi el que passi, tan si tires endavant amb l'embaràs com si el vols interrompre, serà important per tu tenir el suport i el recolzament de la teva familia... dir-ho no serà fàcil, no hi ha una manera fàcil de fer-ho.
Pot ajudar-te ser el més sincera possible, expressant què sents i com ho sents, possiblement estiguis espantada, sentir por, nervis, possiblement tinguis molts dubtes,... potser compartir com et sents pugui ajudar.
També t'animem a que puguis acudir al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin atendre't. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
)
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
T'enviem una molt forta abraçada i estem aquí si ens necessites!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas