No m'entenc
Bona tarda, no fa molt vaig escriure potser 2 consultes sobre el mateix tema, i que són dues sense tres. Fa poc menys d'un mes ho vaig deixar amb la meva parella (un temps/no sortíem) perquè jo em vaig desenamorar i em vaig començar a sentir mínimament atreta per una altra persona (no va passar res de res només que soc delulu), ens vam tornar a veure i per donar-li les seves coses i vam passar tot el dia junts (pensava que ens arreglaríem però no). La cosa és que després d'estar setmanes sense parlar (em sentia una mica millor) vaig fer la burrada de preguntar-li que tal tot i en un principi em va dir que necessitava temps i espai abans de retomar contacte i poder ser amics (ok cap problema amb això), al día seguent em llevo i tinc un missatge on em diu de quedar . En resum, hem quedat en veure'ns un cop a la setmana i per coses del karma o jo que sí que torno a sentir atracció. I MÉS IMPORTANT que l'estimo i no paro de pensar en ell. Tant de drama i ara sembla que el perdó, intento lluitar per aquesta relació o bé deixo que flueixi fins a una amistat que sembla que cap dels dos volem? PD. sé que és un rollazo enorme i potser és només per desfogar. Gràcies per escoltar aquest drama i ajudar sempre que tenim problemes.
Laura Centellas

Hola!
Doncs tens tot el dret a canviar d'opinió, a reflexionar sobre el que sents, a voler comprovar si aquesta relació encara et satisfà.
Pren-te el temps que necessitis per parlar-ne, per veure'us, per reflexionar sobre si tot allò que va fallar en el seu moment i va portar a deixar-ho, encara existeix.
A vegades, davant la por de sentir el dolor de la ruptura, idealitzem la relació i la persona. Per això és important que anem comprovant si allò que fallava ha canviat o no.
Ara mateix potser necessites tenir estones a soles de reflexió, estones amb les teves amistats i família i estones amb aquesta persona....
Una abraçada!
La Laura Centellas